. . . . پناهم بده
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان khabe-baroon و آدرس khabe-baroon.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 37145
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




امین رستمی - یه نفر
مرجع کد آهنگ : ميهن کد

khabe-baroon
دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقمو
دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : BAHARE       

شب از پنجره بهم زل زده
بمون ماه من پناهم بده
پناهم بده که بارون میاد
که پرپر میشم تو دستای باد
نترس از من و غروب نگاه
یه کبریت بکش رو تاریکیا
بهم شک نکن اگرچه گمم
پناهم بده گل گندمم
تو این لحظه ای که ماتیم بهم
من از تلخی تو ناراحتم
بگو چی شده که همراهی
تو هم مثل من کمی مبهمی
پناهم بده اگه بی کسم

که از عمق شب به تو می رسم
پناهم بده که ناباورم
مگه میشه که ازت بگذرم
بهم شک نکن اگرچه گمم
پناهم بده گل گندمم
تو این لحظه ای که ماتیم بهم
من از تلخی تو ناراحتم
بگو چی شده که همراهی
تو هم مثل من کمی مبهمی
پناهم بده اگه بی کسم

که از عمق شب به تو می رسم

 

پناهم بده که ناباورم
مگه میشه که ازت بگذرم