دعا
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان khabe-baroon و آدرس khabe-baroon.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 37025
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




امین رستمی - یه نفر
مرجع کد آهنگ : ميهن کد

khabe-baroon
دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقمو
شنبه 20 خرداد 1398برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : BAHARE       

 

از زبان مدیر وبلاگ (حسین)

خداوندا
به من کمک کن
به من کمک کن تا عشق او را برای همیشه حفظ کنم
خداوندا
به من کمک کن تا عاشقانه ترین نگاه ها را در چشمانش بریزم
لطیف ترین کلمات را نثار قلب مهربانش کنم
خداوندا
به من کمک کن تا در معبد عشق او بهترین و شیرین ترین دعاگر باشم 
خداوندا
بگذار او نیز مرا همچون بتی در معبد عشق بگذارد و پذیرا شود  
خداوندا
زیباست چون دلی زیبا داره
درجه یکه چون تو دوستش داری و بهش نظر کردی ،

قدرتمند و قوی و استواره چون تو پشت و پناهش هستی
خداوندا
ازتو می خوام کمکش کنی زندگیش سرشارازهمه بهترینها باشه
خواهش می کنم بهش درجات عالی دنیایی واخروی عطا بفرما و
کاری کن 
به آنچه چشم امید دوخته آنگونه که
به خیر و صلاحش هست برسه
انشاالله

خداوندا
در سخت ترین لحظه ها یاریگرش باش تا همیشه بتونه همچون نوری در تاریک ترین و سخت ترین لحظه های زندگی اش بدرخشه و
در ناممکن ترین موقعیت ها عاشقانه مهر بورزه

  

I  LOVE YOU  BAHARE